Egalariga

1. Ko'chmas mulk bozorlarini tahlil qilish: mehmonxonalar, ofislar, chakana savdo, uy-joy, omborlar

 

2. Hududning marketing tahlili

 

- Loyihaning joylashuvi (joylashuvi va yaqin atrof-muhit) va shahar muhitini tahlil qilish;

3-5 yillik prognoz bilan potentsial talab manbalarini sifatli va miqdoriy tahlil qilish;
Avtomobil va piyodalar trafigini hisobga olgan holda loyihani qamrab olish zonalari modelini yaratish;
Loyihani qamrab olish zonasidagi raqobat muhitini o'rganish va raqobat darajasini baholash (mehmonxonalar, chakana savdo, biznes markazlari)

- Atrof-muhit va maqsadli auditoriyani hisobga olgan holda eng foydali bozor o'rnini aniqlashga imkon beradigan kompleks rivojlanishning asosiy yo'nalishlarini aniqlash;

- Biznes yo'nalishlari loyihasida zarur bo'lgan bozor hajmi bo'yicha xulosalar va tavsiyalarni shakllantirish va savdo va xizmat ko'rsatish tarkibiy qismlarining raqobatbardosh pozitsiyalarini mustahkamlash;

- Arxitektorlar uchun dastlabki vazifa sifatida rivojlanish gipotezalarini shakllantirish.

3. Urban Design bloki-turar-joy binolari, mehmonxonalar, BC va jamoat zonalarini joylashtirishni hisobga olgan holda Bosh reja;

 

- Tahlil natijalaridan foydalanish:

Joylashuv va raqobat muhitini tahlil qilgandan so'ng, biz turar-joy, tijorat va jamoat rivojlanishi uchun maqbul joylarni aniqlaymiz.
Saytda funktsiyalarni eng samarali taqsimlash uchun talab prognozlari va biznes yo'nalishlari bo'yicha tavsiyalar hisobga olinadi.

- Funktsional rayonlashtirish:

Maqsadli auditoriya va trafikni tahlil qilish asosida turar-joy binolari, mehmonxona, biznes markazi va jamoat joylari uchun zonalarni aniqlash.
Har xil turdagi foydalanuvchilarni jalb qilish uchun integratsiyalashgan umumiy maydonlarni yaratish.

- Ijtimoiy zonalar va rekreatsiyalarni birlashtirish:

Maqsadli auditoriyaning aniqlangan ehtiyojlaridan kelib chiqqan holda jamoat va yashil maydonlarni rejalashtirish.
Dam olish va xizmat ko'rsatish nuqtai nazaridan noyob takliflarni yaratish uchun raqobatdosh ustunliklarni hisobga olish.

- Arxitektura rejalashtirish:

Rivojlanish gipotezalari asosida loyihaning raqobatbardosh pozitsiyalarini qo'llab-quvvatlaydigan me'moriy echimlar shakllantiriladi.
Bosh reja qulaylik va funksionallikni ta'minlab, rivojlanish va yashil zonalar o'rtasidagi muvozanatni yaratishga qaratilgan.

 

4. Segmentlar bo'yicha tushunchalar va tartiblarni ishlab chiqish

- Segmentlar bo'yicha har bir xonaning tushunchalarini shakllantirish

Potentsial ijarachilarni (ofislar, chakana savdo, omborlar), shu jumladan mehmonxona operatorlarini va turar-joy mulkini sotib oluvchining portretini aniqlang 
Funktsional rayonlashtirishni, ijarachilarni joylashtirish va davlat raqamlari, tegishli infratuzilma va umumiy foydalanish joylariga qo'yiladigan talablarni aniqlang; 
Belgilangan ixtisoslikka ega bo'lgan har bir lot, ob'ekt uchun aniqlangan texnik va iqtisodiy ko'rsatkichlarni tayyorlang; 
Rejalashtirilgan funktsiyalarning o'zaro bog'liqligini aniqlang va hudud ichidagi oqim sxemalarini tayyorlang; 
Har bir format uchun binolarni sotish strategiyasini (sotish, ijaraga berish), sotish muddatini aniqlang;

- Segmentlar bo'yicha rejalashtirish sxemalarini shakllantirish:

Yer usti va yer osti parkingining rejalashtirish sxemalari; 
Funktsional rayonlashtirish bilan rejalashtirish sxemalari; 
Segmentlar bo'yicha standart qavatlarni rejalashtirish sxemalari; 
Darajalar bo'yicha balandlik belgilari bilan kesish sxemalari;
5. Prebrokerij

- Bozorda faoliyat yuritayotgan operatorlarni hisobga olgan holda prebrokerijni o'tkazing, ushbu joyda joylashishga qiziqishni, ushbu joyda joylashtirish formatini aniqlang.

- Prebrokerij natijalariga ko'ra, binolarning kontseptsiyasi, texnik parametrlari va amalga oshirish strategiyasini sozlang.

6. Loyihaning moliyaviy-iqtisodiy asoslari

- Moliyaviy modellarni (DCF) hudud va har bir segment bo'yicha alohida qurish.

Jamoa
img
Alexey Letunovskiy
Research and Advisory Boshligʻi
Alexey.Letunovskiy@cmwp.uz +998 94 777 01 68